Isnin, 5 April 2021

Im fine...

Assalamualaikum w. b. t

Kemarin selesai kenduri sambut ramadhan d ruma mentua.. Alhamdulillah, aku si mengidap agoraphobia ini dpt bertahan sampai kenduri selesai dgn bantuan ubat anxiety yg mau abis dan byk berdoa moga Allah permudahkan segalanya 👍

Tp tula skrg tgh fikir mcm mna mau top up ubat since doktor bilang ko nda bole tlmpau bgantung sama ubat 😢, tp ak bukan makan tiap hari.. Bila perlu ja ba.. Haih

Actually, Alhamdulillah.. hari makin hari dpt jalani hidup² tanpa seorang teman/sababat/kawan sejati... Bole lah... ada asben disisi nda jg sunyi 😊

Skrg fokus pada yang masih setia disisi intan sabrena.. Mana yg pergi... aku lepaskan kalau itu yg terbaik..

Now ini la kawan baik aku, suami aku, peneman aku 😘😘😘

I love you asben.. Semoga kita ada rezeki anak tahun ni.. Amiin yrb al amiin 💝

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...