Sabtu, 17 April 2021

Can't stop

Assalamualaikum πŸ’•
Happy ramadhan yang ke 5 😍🌈, Alhamdulillah masih diberi peluang utk sambut lg bulan yang mulia ini... 

Ni ari sa datang lg utk meluah perasaanπŸ˜…, as usual la kan, teda tempat luahan.. so sini la sa membuang segala isi di hati πŸ˜“.. Nsb bole typing dr hp ja..

Tula, mcm tajuk besar diatas tu... Sa nda boleh stop berfikir o.. Tau ka ibarat.. mental ko penat gara² tlmpau bpikir tp u brain just can't stop from thinking.. and thinking.. and thinking.. until ko drained betul dr over thinking ko tu..

Yup! thts me..

Sa punya mental ni mcm minta tolong suda tp otak sa keep spinning round and round....

Byk hal sa fikir.. kecil jd besar.. besar tambah besar... Mau sa kc story nanti.. sa rasa mcm tlmpau panjang pula mau d taip nt πŸ˜…, suda la tgh malas nie..

Emm.. maybe long short story jala kan..

Gini... first.... td lepas sahur sa tegur la laki sa pasal, dia selalu mcm nda selera makan masakan sa.. i mean, dia mmg makan apa aku sediakan juadah berbuka.. tp dia more to minum air ja banyak πŸ˜“, then sa tegur la... penat2 sa masak tp dia makan pun mcm tpksa ja (tu pn sbb sa suruh dia kasi abis), so sa rasa mcm nda adil dgn penat lelah sa kasi sedia makanan utk dia πŸ˜“πŸ˜“πŸ˜“

Then sa cakap la, lepas ni sungkai ak kasi ready air sama kuih jala... biar  nda membazir.. sb kalau nda abis kadang bbuang tu makanan... penat2 aku kc sedia.. Last2 kena buang πŸ˜“... 

Suda kami abis bbincang sesi luahan tu.. entah knp ak pula rasa bsalah.. patut aku buat jala.. bkn dia nda makan kan.. tp ak mcm mau luah ba drpd ak pendam pastu aku marah2 dia πŸ˜“πŸ˜“πŸ˜“, tp entah la... sa pun ndatau la... 

Lepastu... pasal zuriat... pasal anak...

Mmg bulan ramadhan ni sa byk bdoa pasal mau dapat anak.. tp kadang sa rasa mcm mau putus asa ja 😒😒😒😒😒😒😒

Macam sa tiada peluang mau ada baby.. Mcm benda tu satu mustahil utk sa ada baby... Hmmm..

Susah kan... Tah la.. Myb aku cuma perlu stop berfikir sejenak.. Sb benda tu buat aku tambah penat.. i really tot.. ramadhan ni tmpt aku rehat kan minda and fokus amal ibadah.. tp aku silap.. Mungkin Allah bagi ujian ni utk bagi aku pahala... Maybe...

Doakan aku baik2 jak la ya.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...