Selasa, 31 Disember 2019

FIRST ENTRY 2019 😱😱

I'M AWKWARD 😐


Apapun mari mulakan dengan ucapan Asalamualaikum w.b.t 😊, uinaa setelah sekian lama tiba2 haritu kepikiran mau buka blog yang lama ditinggalkan, lepastu berfikir mau aktif blogging balik 😆, macam aku nda percaya dgn diri sendiri 😁😆.

So here I am now, bila baca balik post2 yang zaman budak hingusan dengan gaya acah2 semenanjung, rasa gelik pula dengan diri sendiri 😂😂, dalam otak ku kenapa juga ak menulis gaya org sabah sesat di KL nih 😂😂, nasib seja la ni blog aku kasi private sebelum stop sekejap  membebel di sini.

Nda sangka bila tengok aku punya bebelan dr zaman 2012, waktu tu geng aku si shar (nda jua kamu kenal melainkan tuan pnya badan sendiri ataupun kawan2 yg berkawan sama nya), aku sama dia boleh dikatakan geng kamceng alam siber, tp sifu aku mmg dia lah 😂😂, kami lah paling rajin mengasi cantik blog dengan posting kebanyakan pasal kpop 😂😂, mmg dr dia laitu semua aku belajar minat kpop2 nih (baik ko ngaku shar 😈😂😂😂)  nda sangka masa berlalu begitu pantas :), terasa rindu tetiba.

So menaipnya aku disini dengan intan yang sudah semakin kertu 😜😂😂, kawin suda pun tp belum ada anak lah ya, insyaAllah next posting kalau Allah izinkan  😁, Allah masih panjangkan umur aku :) Alhamdulilah 💖. So azam aku 2020 nie, aku mau posting and sharing setiap kenangan terindah ka, terburuk ka di blog nie supaya someday kalau aku tua tupun kalau idup lg lah kan, at least ada la jua kenangan ku disini terpalit.. Banyak hal aku mau share dalam blog nie (terutama bab sa jumpa laki sa and macam mana aku boleh t'kawin sama dia 😜😂😂😂) tp itu will be on my next entry lah.. Tp blog aku kali nie mmg nda la sudah aku mau acah2  bercakap macam org kl bah 😂😂😂, geli dowh 👅.

So kalau siapa datang sini kunun mau stalker entry lama2 tu, aku decide kasi private sebab aku malu mau mengasi tunjuk tu perangai hingus ku time budak 😂😂👧, kita move foward seja la dari tu semua 👋💨. Ini kali blog ku simple dan straight foward seja, nda suda aku mau decorate macam2 disini. Apa ja ak membebel disini tiada kaitan sama emosi org lain melainkan cuma emosi ku sendiri (sudah blog aku, sukati la 😒, tp kalau ada yang terasa hati ka apa, itu kau handle sendiri emosi mu, emosi ku pun nda ku dapat handle ni la kan lagi kau punya 😒😂😂😂😂💁)

Bah cukup dulu lah untuk waktu nie, KAU yang membaca nie, thanks for visit 💕😘😘😘, whoever you are semoga Allah merahmati mu :)



Till then
bye 💋💋

301219 💘




Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...