Rabu, 15 Januari 2020

Sedih

Assalamualaikum 😙🙆

Aku ada kerja sebenarnya, tp aku malas mau buat time nie 😂, style ku ada lain sikit, mau buat apa2 kerja perlukan tu semangat turun dari langit 😝, jd disini la aku dulu ya, membagi masa di ruangan maya untuk hati yang sedang ⛆☔ ini..

Lately emosi sangat nda stabil, cepat sangat terasa, dia punya level sensetif pun nda boleh bawa bincang, nda boleh ada silap sikit, sana emosi mcm ombak, turun naik 💦💣💥, selalunya mangsa emosi aku tu suami ku 😖😖😖😖😖, kalau dia nda faham aku, percaya lah aku lagi nda faham diri aku sendiri 😢😢😟😟, mungkin aku perlukan orang faham aku tp tiada (?) 😅😅😅. Bila lagi aku tgk gaya lelaki dengan perangai blurr muka macam nda kesah lagi buat aku mcm mau meletus.. 💥💥😓😓😓, ya Allah kenapa susah sangat jadi perempuan nie??

Bila macam2 emosi sudah bercampur baur, disana la bibir berat mau berkata, rasa macam mau diam dan buat hal sendiri, ketawa sendiri, tidur sendiri, makan sendiri, pokok nya buat memang buat hal sendiri..tapi tulah, lagi aku nda suka diri aku kalau tengah emosi mcm nie, memang cepat sangat marah.. Kecian juga suami aku 😢😢😢😢😢, aku selalu marah dia.. lepas marah tu pandai la aku menyesal (tapi dalam diam 🙇🙈🙈🙈🙈) , itupun aku tunggu dia pujuk aku. Banyak sudah dosa aku sama dia 😟😟😟😟😟. Tapi dia punya layanan kasih sayang tu aku tengok tetap sama, baik ba dia tu tp entahlah kenapa aku jodoh dia, sepatut nya dia kawin isteri yang baik juga. Hehehe,


Nah, merapu sudah aku punya entry nie. K la nanti entah apa2 lagi aku kasi cerita disini 💦😅😅😅😅, sudahlah blog nie public.. Hehehehehe. Sampai sini saja dulu, harap2 lepas nie emosi stabil balik..

Oh yaa, ini lagi satu kes bikin aku emosi juga, kenapa telinga aku sampai sekarang masi lagi blocking nie.. Mau bilang nda pegi jumpa doktor, aku pegi juga jumpa tp masih juga block.. Ada sampai satu tahap aku macam mau kasi biar seja nie telinga begini, tp nnt makin serius pula. So kemarin tu menggoogle la juga aku klinik yang bikin servis cuci taik telinga, nah jumpa satu klinik ni, swasta... so next week ne mau kesana la aku, ngam2 bulan ne awal gaji keluar (Alhamdulilah) jd ke sana la aku nanti sebelum pegi hanimun kali ke dua. Doakan gue..


Till then,
bye 💋💋

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...