Ahad, 12 Januari 2020

Curang

Assalamualaikum πŸ˜πŸ‘‹

Happy sunday,  besok kerja suda.. Cepat betul masa tu tau 😡πŸ₯ΊπŸ™„.

Baca tajuk bikin takut jua kan πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜, siapa pernah jd insan terpilih dicurangi oleh insan yang tersayang? Hehehe.

Well I'm one of them, siapa nda tu Alhamdulilah for ya, hope nda pernah terkena lah... Hehe. Aku pernah, lepas bagi semua kepercayaan, lepas ditabur segala janji manis, end up semua tu musnah without kita sedar, u can't trust anyone.

Pertama kali kena betrayed mcm tu, betul ckp org instinct perempuan jgn bawa main 😌☝️, mula2 tu cuma angguk tanda setuju, but bila jadi diri sendiri, nda sangka rasa wow juga dengan instinct ku ketika itu...

Actually bukan mau cerita mendalam kenangan lalu, cuma nya kesan drpd kenangan tu sebenarnya point ku disini. Hasil drpd nya ak jd 'takut' dan 'trauma' what if org yg ak percaya end up betrayed aku lg.. Now kita fikir they won't, but what if someday they will.. πŸ₯ΊπŸ’”..

Bila aku dalam keadaan paranoid begitu, aku cuma perlukan kata2 semangat, tell me everything gonna be okay, tell me tht u won't hurt me... that's all.. we girls memang complicated human being.. hanya Allah tau..

Aku simple seja, something about me jenis nda suka terhegeh dgn sesiapa, aku rela jalan sendiri tanpa teman dalam dunia ne.. asal jangan saja aku bersama dgn org yg x ikhlas terima ku seadanya.. sebab kenapa ya? Entah aku rasa.. bagus lg drpd dikelilingi org yg x ikhlas kot.. Haha

Tp Allah Maha Baik.. Dia masih bagi aku few org yg ikhlas sayang dan terima baik buruk aku.. Setiap masa aku berdoa hanya Allah saja boleh balas jasa kalian.. You know who you are.. I love u so much 😘😘😘❤️..

Orang2 terdekat nie sangat tau baik buruk aku.. tp mereka masih pilih utk berada disisi aku... untuk itu.. aku sayang kan kalian.. aku nda boleh bagitau atau tunjuk kan kasih sayang aku nie all the time.. tp cukup saja kamu tau oke 😘😘❤️

Till then,
Bye πŸ’‹πŸ’‹

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...