Khamis, 7 Januari 2021

Getting better day by day

 Assalamualaikum :)


Syukur ke hadrat Ilahi, aku semakin ok :) , wpn masi terasa ada pening2 sikit tiap kali pegi berubat, tp badan ada rasa ringan drpd sebelum nya... Kalau kenang balik, rasa sakit tu masih terasa nyilu di hati.. Hahaha


Rasa fobia and trauma tu nda perna ilang... baba ku bilang "kecian juga ko ni, nasib kami masih ada, kalau kami suda tiada,, mcm mana la ko nanti.." 😢 , even aku pun terfikir benda yang sama juga.. Syukur Allah masih hadirkan insan2 yang sudi membantu, andai suatu hari nanti mereka semua sudah tiada.. apa la nasib aku waktu tu kan..


Selama dalam "kesakitan" ni, abg janggut la paling banyak disisi.. Dr permulaan sampai habis, dia la yang masih setia disisi aku.. Terima kasih suami ku, Semoga ganjaran pahala buat mu.. Sampaikan aku terfikir, andai suatu hari nanti Allah ambil dia.. Mampu kah aku hidup tanpa dia lagi.. Semoga dia sentiasa dalam lindungan Allah s.w.t 💓


Amiin yrb al amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...