Rabu, 17 Februari 2021

Aku juga ingin

 Assalamualaikum w.b.t 


Aku ni baru jak habis scroll2 ig then ternampak la salah satu instafamous annouce dia pregnant anak ke dua 😊...


Best nya... Andai itu aku..


Kalau lah aku sesenang macam mereka dpt megandung tanpa fikirkan "mungkin aku ada masalah..." kan best


Dulu sebelum kawin mmg aku belum ready mau ada anak, tupun sbb aku nda pandai jaga budak, apa lg mau jd seorang ibu, tp kan bila dah setahun perkahwinan (yep baru lg), then dngr lg berita gembira dr kawan2 yang diorg tengah preggy anak pertama.. hati ni juga mahukan benda yang sama 😢


Tp tulah, aku nda mau stress sgt fikir sampai menggangu hormon dalam badan, so aku make sure chill up secepat yg mungkin.


Mmg kalau i sinar approve (niat aku), mau buat test kesuburan nanti.. Kalau doktor suruh aku loss weight, aku kena loss weight juga la, mau tgk dulu la mcm mana.. sebelum ni pernah juga check up doktor pasal aku pny period nda menentu lepas kawin, dia sempat la cakap paling last umur 35 untuk preggy sb limpas dr umur tu, kesuburan akan jd makin turun.. so aku masih ada masa lg (ya aku tau ada juga umur 40 thn masi boleh preggy, tu semua rezeki masing2 kan)


TTC mcm aku nie, seriously harapkan yang Allah sudi mengabulkan keinginan di hati.. Doa kan la aku dapat zuriat utk suami aku ya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...