Selasa, 16 Mac 2021

TTC

 Assalamualaikum w.b.t


Baru ja habis buat kerja ba ni, terus terpikir mau update blog untuk meluahkan apa yang terbuku dihati ku ini.. Haha, Mcm diary luahan hati suda blog ni tau... asik kongsi yang sedih2 jak, yang happy mcm jarang pulakan..

Well...

Begitu la hidup aku, lagi banyak duka dr bahagia.. (Bukan nda bahagia sama abg sayang ya, sy bahagia... cuma masih ada duka yg terasa dalam hati ni)


Aku nie sedaya upaya cuba ndamau fikir sangat pasal zuriat ni, like seriously.. aku usaha ndamau semak kan kepala otak aku ni fikir pasal anak.. Tp tula, sudah nama nya perempuan... overthinking tu sebati betul dengan jantina perempuan. Haha


Tiap masa kerap berdoa supaya Allah s.w.t sudi kabul kan doa aku untuk dapat kan zuriat.. satu pun cukup la... asal ada.. tp mau dapatkan yg satu ni pun susah banget... hehehe


Kalau buka tiktok.....(buka acc tiktok bukan untuk bgelek dua jari ah, sy suka tgk video2 dalam tiktok jak.. 👀💁😂😂😁) pasti akan nampak byk pejuang dua garis mcm aku sedang menantikan zuriat pertama mereka.. ada tu yang lagi lama kawin dr aku..


Kadang tu, aku risau aku perlu tggu lama untuk dapat kan anak 😢😢😢, bukan nda boleh tunggu.. cuma aku harap sgt tahun ni aku ada baby..To tell the truth, aku jarang meluah di socmed.. contoh macam fb,ig,tiktok and  ws stories...


sebab!


Aku avoid mata2 orang yang akan menghakimi aku atau kecian kan aku... cuma blog ni aku berani sb aku tau aku tiada pembaca.. yang membaca cuma aku wpn acc ni public,,, lgpun blog skrg bukan fames mcm dulu2.. hehehe


Last entry ada aku sebut mau buat test kesuburan kan.. and yes! belum pergi lg.. since skrg aku kerja and waktu high season mau minta cuti.. tpaksa hold skjp waktu yang tidak busy..harap2 ada masa sesuai pg buat cek up doktor nt.. and hopefully on tht time budget masih ada..


My mum ada suruh ambil jamu, tp jarang suda ambi...sb aku rasa kesan dia sama jak 💬😬😬😬, lgpun kdg tlupa mau consume sb kelam kabut mau pegi kerja.. waktu tidur pun lupa suda pasal tu jamu... hahahaha..


InsyaAllah nt kalau ingat, dimakan jua tu. ehehehe... kaa sebab aku jua?? pemalas mau buat semua tu 👀😄😄😄😄...


Aku ni sejenis yg dpt rasa jua ba if aku ambi sesuatu tu.. sama ada berkesan atau tidak.. tp entah la.,.


Semoga Allah sudi kabul kan doa ku.. Doakan aku jua ya.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...