Rabu, 31 Mac 2021

Update from My Phone

Assalamualaikum ✨🤸

Aku ni saja² jak ni try testing update blog guna henpon skrg ni. Haha 😁

Tetiba dapat idea mau cuba tengok di play store kalau ada apps blog from phone 🤔, eh sekali nya ada.. So kalau sa terdetik mau buat blog, dr sini pun buleh 👍, nda payah susah² menaip di komputer.. 

Anyway, life getting hard ☺️

Tengah sesuai kan diri hidup tanpa teman, hidup tanpa kawan baik..

Bila tengok dia happy tanpa aku, hati ku rasa sakit pula 🤒, tapi aku doakan dia happy² sentiasa.. InsyaAllah everything will back to normal again ☺️

Husband ku bilang, I'm your bff now.. 😍. Alhamdulillah, Allah ambil kawan baik aku.. tp Allah gantikan suami jd peneman.

Mudahan dalam masa terdekat ada berita gembira dpt aku kongsi dengan dia.. Amiin yrb al amiin ♥️

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...