Rabu, 10 Ogos 2022

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :)

Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati aku kt sini, izinkan daku...


Ya Allah, sebenarnya aku takut mau meluah apa aku rasa since aku ndamau sesiapa judge aku dgn apa aku rasa, aku takut org fikir aku terlalu sensetif dgn diri aku sendiri..


Ya Allah, apakah yg berlaku dan jadi dgn diri aku disebabkan aku sendiri?, dr aku kecil ya Allah, ujian dan dugaan nda pernah lepas dr hidup aku.. Aku selalu berjumpa dgn orang2 yang spread negetivity dlm diri aku.. dr aku kecil, aku kena buli dgn semua org, abg aku, kakak aku, cousin aku, kawan2 aku, cikgu aku, bahkan meminta tlg dgn ibu bapa malah tidak di endahkan pun..


Aku masih ingat, dgn senang nya manusia pergunakan aku, memperendahkan aku, nda hormat perasaan aku, apa aku buat selalu di condem, aku gemuk, aku hodoh, aku nda pandai semua jd pengukur utk mereka suka kan aku..


Kalau seingat aku mmg bole kira pakai jari berapa sj la bilangan org yg ikhlas terima aku seada nya..Ya Allah, as time I get old, benda tu jd effect pd aku sampai skrg ya Allah.. Aku jd takut dgn org, aku jd trauma dgn nama nya manusia ya Allah..


Sunyi? Ofourse i am, aku sunyi tp aku bersyukur aku ada suami yg terima baik buruk aku.. Ya Allah tiada sesiapa layak utk menghakimi dosa pahala seseorang melainkan diri Mu Ya Allah..


Aku just mau rumah aku cepat2 siap then aku pindah keluar, sb aku tau tiada aku pun semua nya baik2 saja.. aku nda penting pun..


Aku doakan diorg semua bahagia.. Amiin InsyaAllah.. Minta maaf atas coretan ini ya Allah.. aku tu sbnrnya mengelak utk meluah sb aku ndamau kena judge terlalu sensetif dgn keadaan, atau aku ni lemah smngt org nya.. tp aku tiada tmpt utk mengadu ya Allah.. 


I'm sorry.. and thanks for everything..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Dear Allah S.W.T

 Assalamualaikum :) Hari ni blog untuk luahan buat Sang Pencipta, yes! I know sepatut nya luah di tikar sejadah tp aku mau mencoret isi hati...